27 Ağustos 2012 Pazartesi

Dukan Menülerim )) Seyir Evresi 3. Gün

                                                     
                                                           Yoğurtlu Brokoli
Dukan diyetim harika gidiyor, benim için biraz zorlayıcı neden, çünkü ben yarı vejetaryen olduğum için diyetin temeli olan protein kısmı beni zorluyor. Yani yumurta, süt, yoğurt yeterli
geldi atak döneminde ama seyir döneminde sebzesiz günlerde kendime yeni tarifler bulmam gerekiyor. Dün ps günüydü yani protein ve sebze günümdü. Sabah yumurta, peynir ve dukan ekmeği, ara öğünde meyveli yoğurt, öğlen haşlanmış brokoli ve üzerine sarımsaklı yoğurt, Akşam da aşağıdaki resimde ki dukan krebi peynirli domatesli, Gün boyunca acıktıkça az yağlı yoğurt ve çaylar içtim


                                                        Dukan Krebi domatesli ve peynirli

Hiç yorum yok: