1 Eylül 2012 Cumartesi

Dukan Usulü Kek



Dukan diyeti yaptığımı herkes biliyor artık. Bu da Dukan diyetine uygun kekim. 2 haftadır bu tip tatlılar yemediğim düşünürsem değişik bir keyif oldu benim için. Tabi buradaki tarifler benim tempoma ve yeme sistemime göre modifiye edilmiş. Bu diyeti yapanlar sık sık kan tahlili gibi
tahliller yaptırarak kontrol ediyorlar durumlarını. Sizde ihmal etmeyin.
Kek basit
8 yemek kaşığı yulaf kepeği
2 yumurta 
1 su bardağı yağsız süt
2 tatlı kaşığı toz tatlandırıcı
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
ben birazda kakao ekledim 
yulaf kepeği ile yapınca rengi biraz garip oluyor bence kakao renk verdi. 
Tadına gelince tatmin edici bence
Diyet yapıyorsan çokta lezzet aramayacaksın ben sevdim. Yulaf kepeği ile iyi bir ilişki kurduk )))
Denemek isteyenlere şimdiden afiyet olsun. Bu arada en 200 derecede pişirdim fırını turbolu olanlar 170 de de pişirebilir.

Hiç yorum yok: