1 Eylül 2012 Cumartesi

Dukan Usulü Diyet Dondurma



Yoğurt süzüldü yaklaşık 5 saat.

Diyet dondurma lafı bana çok itici geliyor ama tarif etmek içinde gerekli bir kelime. Dukan diyetine uygun bir çok farklı dondurma tarifi var ama bu sefer basit bir tarifle başlamak istedim. Her aşamasını da resimlemeye çalıştım. Face den çok msj alıyorum nasıl yapıldığı ile ilgili, umarım bu fotolar açıklayıcı olur. Tarife gelince

2 bardak yağsız yoğurt 4-5 saat süzdürülüyor, 2 tatlı kaşığı toz tatlandırıcı ve vanilya aroması katılarak karıştırılıyor. Sonrası renklendirme kısmı size kalmış. İsterseniz limon suyu ya da meyveli çayın suyu ile renklendirebilir, tat verebilirsiniz. Ben evde olan light sorbeden kaşığın ucu ile kattım, sadece renk verdi. Sonra buz kalıplarına dökerek dondurdum. Bu gece kek ile tatlı hakkımı doldurduğum için yemedim ama hazırlarken tadına baktım çok güzel olmuş. Tavsiye ederim ))











Hiç yorum yok: