1 Eylül 2012 Cumartesi

Garnier BB Crem



Garnier BB Cremi uzun zamandır görüyordum, ama dikkatimi çekmiyordu. Günlük hayatımda da, özel günlerde de genellikle yüzüme bu tip kapatıcılar sürmem. Şanslıyım, sorunlu bir cildim yok. Geçenlerde bir arkadaşım kendi deneyimini ve ne kadar memnun kaldığını anlatınca dikkatimi çekti. BB crem hem nemlendirici, hem güneşe karşı
koruyucu, hem de renklendirerek fondöten görevi görüyor. Araştırmacı kişiliğimle sizin için bunu da araştırdım )). Dün mağazada denemelerim beni tatmin etmedi. Çünkü ışıklar çok yoğun olduğu için karasız kaldım. Görevli hanım tüm sempatikliği ile bana iki küçük test kapına hem açık rengini hemde orta koyuluktaki rengini evde denemem ve karar verebilmem için bana verdi. Bu çok sempatik bir davranıştı. Üstelik verdiği deneme kaplarınıda oldukça çok doldurmuştu. Yani beni uzun süre idare ederdi. Ama mağazanın müşteri samimiyeti çok hoşuma gittiği için hemen bu gün gidip ürünü aldım. Açık tenli olmama rağmen medium bana iyi geldi, belki hala bronz olduğum için şimdilik bunu aldım. Ama sürümü kolay ve rahatsızlık vermiyor. Yani cilt tarafından kolayca emiliyor, fiyatıda emsallerine göre oldukça uygun. 

Hiç yorum yok: