31 Ağustos 2012 Cuma

Gülben Ergen in Yeni Saçları


Biliyorsunuz biz kadınlar çok severiz değiştirmeyi kendimizi. Gülben Ergen de kısacık saçları ile çıktı karşımıza. Bu şekli ile çok havalı ve modern duruyor. Ama iki gece önce tv de magazin programında gördüğümde hayal kırıklığına uğradım. Yani çok sıradan ve bakımsız görünüyordu. Sarısı çok sarıydı, burada daha iyi. Sanırım photoshop mucizesi. Hologram kadınlar gibi gözükmesinin dışında kısa saç yakışmamış bence. Kısa saç zayıf ve ince bir yüz ister. Eee makyajsız da yüzü çok ince değil. Ayrıca sanılanın aksine kısa saç uzun saça göre daha çok bakım ister. Uzun saçı topla çık ama kısa saç mutlaka şekil vereceksin, fön çekeçeksin. Kısacası kadını gösteren saçı diyorum ben. Uzun saçlarımı seviyorum ben, kısa saç sevenlere kolay gelsin. ))

Hiç yorum yok: