25 Ağustos 2012 Cumartesi

Dukan Ekmeği


Dukan diyetini yaparken  en büyük yardımcılardan biri olan yulaf kepeği ile yaptığım ekmek. Hem çok doyurucu, hemde lezzetli yani bence. Belki de ben çok konsantre oldum o yüzden bana tadı kötü gelmiyor. Bir çok yerde tarifi var ama daha öncede dediğim gibi kurallara uyarak  kendi damak zevkinize uyarlamanız mümkün. Tarif basit

1 su bardağı kadar yulaf kepeği,
1 çay bardağı light süt,
1 çay bardağı light yoğurt,
1 çay kaşığı kabartma tozu , 
tuz.
Hepsini karıştırıp kek kıvamında bir hamur elde ediniz.yağlı kağıt serilmiş küçük kare borcamda 45dk kadar 170 derecede fırında pişirin. Ben tarifi dukan blogların da buldum ama ben biraz değiştirdim söyle ki atak döneminde günlük  1,5 yemek kaşığı yulaf kepeği

hakkımız olduğu için ben bir bardağı kaşıkla ölçtüm ve yaklaşık 4 yk yulaf kepeği koydum ve tuz eklemedim
ben 200 derecede biraz kıtır kıvamda yaptım yaklaşık 35 dk da ve yumuşakla sert arası oldu çok da lezzetli. Yulafı kaşıkla 4 yk koyduğum içinde 4 parçaya bölerek, günlük yulaf kepeği
hakkımı da aşmadan yedim 4 parça her biride 1 kaşık yulaf kepeği var anlamına geliyor. Afiyet olsun.



Her Evre ( Atak- Seyir- Güçlendirme)

Hiç yorum yok: