22 Ağustos 2012 Çarşamba

Dukan Diyeti Yulaflı Krep Atak Evresi



Şimdi Dukan diyetinin vazgeçilmezi yulaf kepeği ve yulaf kepeği kullanılarak yapılan tarifler. Çünkü özellikle atak dönemi saf protein kullanıldığı için yulaf kepeği kurtarıcı. Hem tok tutması,  hem de yumurta süt  adar değerli bir besin olması. Bir çok yerde krep tarifi var. Bir çok kişi kendi damak zevkine göre kurgulamış. Ben şöyle yaptım

1 yumurta
3 yemek kaşığı yulaf kepeği
ve 1/2 su bardağı yağsız süt
 Hepsini yukarıdaki kıvamda karıştırdım ve büyük bir tavada yağsız altını üstünü çevirerek pişirdim.
Sonra 4 parçaya böldüm. Her güne bir parça şeklinde, elimin altında hazır olması için. Ve tabi en önemlisi, günlük 1,5 yk yulaf kepeği hakkımı bir seferde tüketmemek için bu yolu seçtim.
Tadı güzel ve bir kere karar verdiniz mi zaten gözünüz bir şeye takılmıyor. Ben bu krepi hemen   yaptım atak da iyi bir başlangıç oldu.


Hiç yorum yok: