4 Mart 2014 Salı

Bacak Güzeliğniz İçin Pratik Bilgiler

Bacak güzeliği bence çok önemli, özellikle yaz yaklaşırken. Miniler, mayolar giyilecek. Şortlar ile arzu endam edilecek. Önümüzde 4 ay var daha :). Bacak güzelliğiz için hazırlıklara başlama zamanı geldi o zaman. Yine kendi reçetelerimden bir kaçını paylaşmaya karar verdim. Hayat hızlı, her şeyi hızlı akıyor ama biraz zaman ayırmak lazım. Bedenimiz biraz özen istiyor doğal olarak. Bacak güzelliği için ben neler yapıyorum peki. 
Her banyoda mutlaka aşağıdan yukarı doğru fırçalarım. Tabi fırçalarken peeling ürünlerini kullanırım. Bu iş için en çok kullandığım ürün garnier yüz peelingi. Benim yüzümde kaşıntı yapıyor ama ucuz bir ürün ve büyük bir tüpde olduğu için uzun süre kullanabiliyorum. Bir diğer severek kullandığım vücut peelingide kahve. Bundan daha önce de bahsetmiştim. Granüllü kahve bildiğiniz. Peelingde çok etkili. Bunlar benim minik pratik yollarım vücut bakımında.


Hiç yorum yok: