27 Mart 2012 Salı

Diyet Günlüğü

Bahar gelince bütün kadınları bir telaş alıyor tabi kilo verme telası. Hırkalar ceketler çıkacak fazlalıklar ortaya dökülecek. Son günlerde bakıyorum forumlarda konuşulan ana konu bu neredeyse. Tavsiye edilen ilaçlar, takviyeler, yok değişik diyet önerileri bence en önemli şey kendi deneyimlerimden yola çıkarak bunu söylüyorum zayıflayacağına inanmak. Sonrasında da gerçekten yemek yemeği kesmek o arada ağzımıza attığımız küçük aman bir lokma ne olacak dediğimiz şeyleri atıştırmalıkları takip etmek ve onu kesmek. Çünkü asil onlar kontrolsüzce yediğimiz ve ne kadar yediğimizi farketmediğimiz kalori kaynakları. Ve bence insan kendini tanıyorsa kendi diyet listesini hazırlayabilir beni benden daha iyi kim bilebilir ki. Yani bana her diyette ekmek verirler ama ekmek bana bir lokma bile yesem şişkinlik ve kilo olarak donen bir yiyecektir. Yani zayıflık önce beyinde başlıyor sonra kendini tanımaktan geçiyor ve ona yaramış bana da yarar mantığını bir kenara bırakmalı  bol su içmeli spor yapmalı.

Hiç yorum yok: