29 Ağustos 2014 Cuma

Yeşil Kahve Deneyimim


Yeşil kahve modası aldı yürüdü başını. Herkesin elinde, dilinde yeşil kahve zayıflatıyor lafı dolaşıp duruyordu. Özellikle yaz yaklaşırken instagram paylaşımlarında çokça gördüm yeşil kahve yorumlarını. İstanbul'a gider gitmez aldım. Tabi ben üzerinde yazdığı gibi yaptım. Bir tatlı kaşığı kahveyi kaynar suya koyup üzerini kapatarak 5 dk demledim. Yemeklerden önce günde 3 kez içilmesi tavsiye edilmişti paketin üzerinde. Yalnız bu şekilde yapınca kahve dibe çöküyor ve tadı çok kötü. Süt bile ekledim olmadı. Ama bu haliyle bile sonuç aldım. Tek başına mucize beklememek lazım böyle şeylerden. Mutlaka yanında az yemek ve spor şart. Sonra internette baktığım zaman bir çok yerde yeşil kahvenin aynı türk kahvesi gibi piştiği yazılıyordu. O şekilde denediğimde  de tadında aman aman büyük bir lezzet farkı olmadı. İçilebilir bir kahve tabi öyle keyif kahvesi değil bu. O yüzden idare edilebilir bir süre.

Yeşil kahve Mehmet Öz'ün sağlık programında tavsiyesi ile oldukça popüler olmuştu. Yeşil kahve de kafein maddesi doğal olarak bulunur ve bu yüzden metabolizmayı doğal olarak hızlandırır.

Ben yeşil kahvenin hap ve kapsül formlarını da gördüm ama alıp kullanmam. 


Yeşil Kahvenin Faydaları

Sağlıklı ve hızlı bir şekilde zayıflatır.

  • metabolizmayı hızlandırır
  • İştahınızı kestiği söyleniyor 
  • Daha dinç kalmanızı sağladığı 
  • Vücudunuzdaki birikmiş yağları erittiği 
  • Bağışıklık sistemini desteklediği söyleniyor.
  • Ve yaşlanma karşıtı da olduğu bilinen olumlu sonuçları arasında.
Bilinen bir zararı yok.

Twitter.com Instagram
Google +

Hiç yorum yok: