26 Mayıs 2014 Pazartesi

Nuxe Çok Amaçlı Kuru Yağ Yeni Favorim

Bir kaç günlük aradan vermek ve biraz kafamı toparlamak amacı ile ara vermiştim ama bir ay gibi bir süre geçmiş yazmayı ne kadar özlediğimi farkettim. Bugün harika bir üründen bahsedeceğim. Yaklaşık iki haftadır Nuxe çok amaçlı yağını kullanıyorum. Alırken biraz acabalar vardı kafamda. Bir çok övülen ürün gibi balon mu acaba diye düşündüm. Hakkında okuduğum harika yorumlardan sonra biraz da pahalı olması nedeni ile küçük boyunu aldım. BU YAĞ BİR HARİKA DOSTUM demek istiyorum :) 

Hollywood starlarının da kullandığı çok amaçlı bir yağ. Dünyada her 6 saniyede satan bir ürün. Harika değil mi? 

Nuxe Huile Prodigieuse Çok amaçlı kuru yağ nerelerde ve nasıl kullanılır?
Fransız markası olan NUXE adını NATURAL ve LUXE'den almış. Nuxe'de bazı ürünler hariç paraben yok. Komodojenik olmaması nedeni ile gözenekleri tıkamama özelliği benden artı puan aldı. Bir çok ürünü doğal içerikleriyle satış rekorları kırıyor. Türkiye'de bir çok eczanede satılıyor. 

Nuxe Huile Prodigiuese saça,yüze,vücuda kullanılıyor.

Fransanın en çok  satan vücüt nemlendiricisi olması bu yüzden. Kuru yağ denmesinin sebebi vıcık vıcık olmaması. Vücüt nemli iken sürülmesi tavsiye edilen ürünün catlaklara iyi geldiğide yorumlar arasında var. Ben saçlarımda, vücüdumda ve göz makyajımı temizlemede kullanıyorum. Saçlarım yumuşacık ve parlak oluyor.



İçeriğinde neler var;
Fındık Yağı
Tatlı Badem
Hodan Yağı
St Johns Worth
Macadamia Bitkisi
Kamelya Bitkisi

İçeriğinde E vitamini var ve %97,8 doğal içeriğiyle ürüne harikalık katıyor.En önemli özelliği slikon olmaması.Işıltılı olanını henüz denemedim.Her cilt tipi için uygun bir ürün. Oldukça bir kokusu var. %30 değerli bitkisel yağ konsantrasyonuna sahip dünyadaki tek kuru yağ.



Nuxe Huile Prodigieuse Nasıl Kullanılıyor?





 Saç uçlarına ve saç diplerinde kullanılıyor.Saç fırçanıza biraz Nuxe Huile Prodigieuse sıkın ve saçlarınızı tarayın. Ayrıca duşa girmeden önce nemli saça biraz uygulayıp 10-20 dk kadar bekleyin sonra normal rutininizde saçınızı yıkayın. Sonuç daha parlak saçlar. Benim son iki haftalık rutinim bu.


Kuru-normal-karma cilt tiplerinin hepsi Nuxe Huile Prodigieuse 'u cildine kullanabilir.Ayrıca nemlendiricinize bir miktar ekleyerek de kullanabilirsiniz


Nuxe kuru yağı ben göz makyajımı temizlenmede kullanıyorum ve sonuç harika.

Jennifer Lopez, Scarlett Johansson, Penelope Cruz gibi ünlülerin de tercihi bu yağ.

Sonuç olarak ben iki haftadır kullanamam rağmen benim için vazgeçilmezler arasına girdi. Pahalı bir ürün olmasına rağmen çok az miktarlar yeterli olduğu için kullanım süresi oldukça uzun:)



Hiç yorum yok: