5 Ocak 2014 Pazar

Loreal Skin Perfection Deneyimim

                                                                                                                             

Loreal skin perfektion yeni mucizevi krem. Çok popüler olan bu kremi denemesem olamazdı. Danimarkaya gelisini çok bekledim ama gelmeyince ebaydan aldım yine. Ben loreal cilt ürünlerini hiç kullanamama rağmen, bu kremi keyifle kullanır oldum. İlk kullandığım anda dahi çok sevdim. Krem gözenekleri küçültüyor, cilt rengini düzenliyor ve cildi parlatıyor. Serum ve bb kremi de var. Alırken yine sevmeyeceğim bir loreal kremi diye aldım. Çünkü cilt ürünleri beni çok fena yapıyor. Mutlaka sivilce yapıyor bende. Şimdilik bende bir alerji yapmadı. Bu kremi ciddi ciddi gözlemleyeceğim. Neler olacak sonuçları tekrar tekrar yazacağım tabi.

Hiç yorum yok: