31 Ocak 2014 Cuma

Chanel "Chance" Parfüm Yeni Favorim


Chanel "Chance" dayanılmaz, enerjisi yüksek ve şehirli kadının kokusu. İlk kokladığım anda tam bir 
Chanel kokusu diye düşündüm. Chance turunçgiller, sümbül, pembe meyve taneleri, susam, yasemin,beyaz çiçekler ve amber kokularının birbine karişması ile ortaya çıkan pembe bir parfüm. Parfümün en güçlü hali Chance. Çiçeksi notalar, tatlı, baharatlı notalarla birleşerek sizi bambaşka bir dünyaya davet ediyor.

Chanel Chance ile tesadüf eseri tanıştım. İlk anda benim olmalı dediğim nadir kokulardan ve sanki benim için üretilmiş, Bana unuttuğum bazı şeyleri hatırlatan ama ne dedirten bir koku. Chance ile her an yeni bir yolculuğa çıkıyorum sanki.

Chanel Chance birden bağlanmıyorsunuz, yavaş yavaş bağlanıyorsunuz. Zamanla tutku oluyor, aşk oluyor ona bağlılığız.

Hiç yorum yok: