26 Aralık 2013 Perşembe

Yeni Yıl Dileklerim

Yeni yıl geliyormuş. Gelsin 
Duydum ki bana ne istersem verecekmiş, o zaman oturup liste yapmalı. 
Başladım listeme

Aşk
Sağlık
Para
Başarı
Mutluluk
Keyif 
Huzur
Sen
Ben
Biz
.
Çocuklarım ile dünya turu
Roma tatili
Yeni bir araba
Türkiye de bir ofis
Bloglarda 100 bin izleyici
Youtube kanalıda binlerce takipçi
Kitabımı bastırmak
Hayatıma giren insanların az biraz daha dürüst olması
Okulumun bitmesi (okulun bitmesi en son aklıma geldi)
Alınan 2 kilonun verilmesi

.
Baktım liste bitmiyor 

O zaman en güzeli, yine evrenden benim için hazırladığı evrensel planıma uymamı sağlaması için tek istekte bulunmaktı.

Evrenin benim için hazırladığı tüm güzellikleri görüp anlamayı diliyorum bu yılda. Gerisi zaten gelir. Hatta ben bu listeyi yaparken gelmeye başladı bile:)

Hiç yorum yok: