19 Aralık 2013 Perşembe

Benefit Porefessional Gözenek Küçülten Baz


 Gözenekler, gözenekler maalesef bir çok kadının sorunu... Madem çözüm bulamıyoruz, kozmetik ürünlere başvurmaktan başka yolumuz yok bu tip konularda. Benefit'in gözenek ürünü olan Porefessional'ı almayı bir süredir düşünüyordum. Kullanıcı yorumları da çok olumluydu. Son zamanlarda pek çok blogda okuduğum için de Porefessional çok dikkatimi cekti ve sonunda ebaydan aldım. Ürün gözenekleri küçültmeyi vaat ediyor. Yorumlar bu yönde. 




     Porefessional ten renginde bir ürün; ancak cilde sürdüğünüzde yok olan, tıpkı Sephora transparan makyaj bazında olduğu gibi cilt üzerinde kaygan, yumuşacık bir zemin hazırlayan bir ürün. Porefessional'ı makyaj altına ya da makyajdan sonra kullanabiliyorsunuz. Çok güzel bir kokusu ve dokusu olması benim için ürünü vazgeçilmez yaptı.



2 yorum:

OnYüzMilyonOje dedi ki...

Benim de bu ürünü almamın vakti geldi.

Unknown dedi ki...

Bende ıkı kez kullandım ama sımdıden yedeklemeyı dusunuyorum