31 Aralık 2013 Salı

2013 ve Ben Kısaca

2013 de bu profili aktif hale getirdirdikten sonra

3 kez adimi değiştirip en sonunda kendi adımla var olmaya karar vermişim
8765 kisi beni eklemiş yaklaşık
4 bin küsürünü silmişim malum 5000 olunca sayfaya donüyor profil
Gezi de çok üzülmüş herseye ara vermişim tripli blogger olarak:)
Kanal açmış 1000 aboneye ulaşmış yaklaşık 70 bin tıklanmışım
Blog 120 bin sayfa tıklanmasına ulaşmış üstelik tembel bir yıl geçirmeme rağmen beni yalnız bIrakmamışsınız
Kimseye yazmadan reklam almadan beni her yerden takibe almış güzel yorumlarınızı esirgememis hep destek olmuşsunuz
Dukan diyeti videom 30 bin tıklanmış 
237 kisi yardım istemiş 102 tanesine aktif yardımda bulunmuşum 
Yaklaşık 30 tanesi kilo vererek başarıya ulaşmış
Yaklaşık 38 genç hanıma giyim stilleri ile ilgili fikir vermişim
Bir çok aşk acısını paylasmış sizinle birlikte üzülmüşüm 
blogumun adını değiştirmişim başka bir site almışım yeni bir blog daha açmışım
takip eden okuyan izleyen herkese tşkler :))

Hiç yorum yok: