1 Eylül 2013 Pazar

Eylül ve Aşk...



Hoşgeldin sevgili Eylül. Eylül en sevdiğim aylardan. Yaz insanı olmama rağmen hüzünlü tarafımı ortaya çıkartan, beni biraz daha melankolik yapan yılın en harika ayı. Sararan ve dalından düşen yapraklar beni hep hüzünlendir. Bir bitişi anlatır asında. Bir ölümü anlatır, ilkbaharda başlayan ve bütün yaz mevsimi boyunca aşk yaşayan ağaç ve yaprakları birbirinden mecburi olarak ayrılır. Biri ölürken, kendini feda ederken aşk için, diğeri kendini yeniler ve hazırlar yeni aşklara. Aynı bizler gibi kimimiz aşk için kendini feda eder, yanar aşk ateş ile kimimiz sadece bir sonraki mevsime kadar sarılır sevdiğine. Ben yapraktan yanayım, aşk biraz yakmalı kavurmalı içini. Biraz seni senden almalı. Biraz delilik hali olmalı, biraz kendini şaşırmalı insan. Gözünü açtığında aklına ilk O gelmiyorsa sakın aşk var deme bana. Gece uyku ile uyanıklık arasındaki düşüncelerini esir alan O değilse aşkı biliyorum deme. Hoşgelidin sevgili eylül tüm hüzün ve aşk hallerin ile.

Hiç yorum yok: