7 Eylül 2013 Cumartesi

Bio Oil Günlüğü



Bio Oil kullanmaya yaklaşık olarak 3 hafta önce başladım. Videoda anlatmıştım seyretmeyenler için kısa bir özet yaparak başlayalım yazıya.Danimarka'da çok popüler olan Bio Oil Türkiye'den aldım. Fiyat olarak Danimarkaya göre çok daha ucuz. Gelelim benim ilgimi çekmesine gelince çok yazı okudum hakkında ve Bio Oil deneme süresi başlatım kendime ve bir kaç bölgeyi deneme bölgesi seçtim. İste küçük bir güneş lekesi yüzümde vs  gibi deneme bölgeleri ile işe başladım. Çünkü yağı ve tepkisini tanımıyordum ve böyle bir yol seçtim. Aslında iyide yapmışım, çünkü tüm cilde uygulanabilir deniyor ama bütün yüzüme sürdüğümde çok yağlandırdı.O şekilde sevmedim ama vücüt için çok sevdim. Nemlendirmesi harika. Kullanım önerisi olarak 3-4 ay duzenli kkullanmak gerekiyor. Ben 3 haftadır kullanıyorum ve ufak ufak düzelmeler başladı. Tabi Bio Oil kullanımı bir süreç ve sık sık gidişatı ile ilgili deneyimlerimi paylaşacağım. Şimdilik ilk 3 hafta böyle geçti bakalım 3 ayın sonunda nasıl bir gelişme gösterecek Bio Oil. 

Hiç yorum yok: