25 Ağustos 2013 Pazar

Sahiplenmek



Sahiplenmek nasıl bir kelimedir. Kim, kimi, ne zaman ,nasıl, nerede ve neden sahiplenir. Ya da sahiplenmeli midir? Sahiplenmek ne demek aslında? Sen benimsin, aslında lütuf benim seni sahiplenmem. Ben seni korurum kollarım sana kimse bakamaz, ama ben göz çapkınıyım takılma, ben seni seviyorum. Ben saatlerce yok olur, sana cevap vermeyebilirim. Geri gelir özür diler aynı ilgiyi beklerim. Çünkü sen beni seviyorsun. Peki sadece bir özür, saatlerce bekleyen kadının kırgınlığını, hüznünü, içinden kopan, eksilen duygularını geri getirir m? Tipik erkek cümleleri. Bir dakika, bir dur, nefes al. Peki ben seni sahipleniyor muyum. Aşk ve kölelik anlayışını birbirine karıştıran erkekler yüzünden kadınların aşka inancı kalmadı. Aşığım, benimsin. Yavru köpek sahiplenilir. Kimsesiz kediye sahip çıkılır ama bir kadın sahiplenilmez., sevilir.  Kadın zaten kendine sahip çıkar.  

Hiç yorum yok: