5 Nisan 2013 Cuma

Clarins Beauty Flash Balm


Herkese selam,  bir  süredir uzun yazılara ara vermiştim. Sanırım kendi kendime  biraz ara verme ihtiyacı hissettim. Bundan sonra biraz biraz daha farklı yazılar yazacağım sanırım blogun yapısı konular biraz daha değişiyor. Yanı ben burada hobilerimi işimi ve yaptığım takıları sizlerle paylaşmaya devam edeceğim ama bunun yanında bol bol da makyaj videoları ve ürün incelemeleri yer alacak. Madem güzel makyaj yapıyorum ve bu konuda çok bilgiliyim neden sizler ile paylaşmayayım di mi ;))
Gelelim görselde görmüş olduğunuz Clarins Beauty Flash Balm nedir ne işe yarar. Clarins önce bu ürünü canlandırıcı maske olarak lanse etse de ben primer olarak kullanmayı yani makyaj bazı olarak kullanmayı tercih ediyorum çünkü maske olarak kullandığımda çok fazla ürün kullanılmış oluyor, açıkçası ürünün pahalı olmasından dolayı prıimer olarak kullanmak tercihim.
Bu primerin  özelliği cildi canlı göstermesi ve makyajınızın çok daha uzun süre kalıcı olması ve kullandığım bir çok primere göre en iyilerinden biri diyebilirim. Ünlü makyaj videolarının sahibi Lisa Elridge nin videolarında öve öve anlattığı makyaj bazı canlandırma ve gençleştirme özellik olsada yaşlanma karşıttı bir ürün olarak lanse edilmiyor.
Bu primerin  özelliği cildi canlı göstermesi ve makyajınızın çok daha uzun süre kalıcı olması ve kullandığım bir çok primere göre en iyilerinden biri diyebilirim. Ünlü makyaj videolarının sahibi Lisa Elridge nin videolarında öve öve anlattığı makyaj bazı canlandırma ve gençleştirme özellik olsada yaşlanma karşıttı bir ürün olarak lanse edilmiyor.

Ürün elinize aldığınızda yukarıdaki görselde olduğu gibi hafif bir renge sahip ama yüzünüze yaydığınız da tamamen cildiniz ile bütünleşiyor  ayrıca ferah bir his veriyor


Gelelim nasıl kullanıldığına. Ben günlük nemlendiricimin sürdükten sonra üzerine ince bir tabaka halinde parmaklarım ile ( siz fırçada kullana bilirsiniz) cildime yedirmeden tampon hareketlerle sanki bitiş pudrası uygular gibi cildime yayıyorum. Sonra üzerine artık ne uygulayacak isem BB krem veya fondöten ya da pudra uyguluyorum.

 

Hiç yorum yok: