13 Mart 2013 Çarşamba

Wet n Wild Far Paletleri Aşkım ; ))





Wet n wild cosmatik ürünlerini bilenler ne kadar harika olduğu konusunda benimle aynı düşüncede olacaklardır eminim ama bilmeyenler için ben biraz anlatayım ve öveyim. Video yapmaya başlayalı şurada 3-4 hafta oldu. Tepkiler harika b kadar beklemiyordum bu yüzden izleyen seyreden herkese tekrar teşekkür ederim. Gelelim benim Wet n wild farları ile benim tanışmama. Tamamen tesadüf eseri bir alışveriş merkezinde minicik bir standa duran ürünler gözümün ucu ile dikkatimi çekmesine rağmen, almayı düşünmedeğim şeylerdi. Neyse bir bakalım nasılmış diye testerlerine bakarken renklere ve pigmentasyonuna hayran oldum. Hemen doğal tonlarda olan en yukarıdaki fotoda görünen küçük palti aldım denemek maksatlı. Sonra tabi bayıldım ve diğer renklerini de edindim. Meğer bunlar çok bilinen ve popüler farlarmış USE video yapan bir çok makyaj gurusunun övgüler ile bahsettiği far paletleri. Türkiye tatilim yaklaştığında bir blog ve youtube kanal çekilişi yapmayı planlıyorum ve çekilişe bu farlardan da koymayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok: