19 Mart 2013 Salı

La Roche Posay Fondoten ve La Roche Toleriane Teint Pudra


Nasıl  bir kış bitmek bilmedi. Tam hava ısındı derken yine kar yine kar. Konumuzla alakası var mı yok tabi ;)) Bugünün yazısı La roche fondöten ve mineral pudra. Fondöten kullanama alışkanlığım yok, bunu videolarımda da belirtmiştim zaman zaman. Benim şansım cildinin çok güzel olması ve iyi bakmam. Erken yaşta kullanılmaya başlanan cilt kapatıcılar yaşlanma hızını arttıyor bana göre. Ama bir çok kadın gibi ben de makyaj yapmayı yeni şeyler denemeyi çok seviyorum. Bu aralar bb kremler hayat kurtarıcım olmuş durumda. La roche bb krem de bence harika. Benim fondöten sevmeme sebebim yüzümü kalıp gibi sarmaları ve genellikle yüzümde alerjiye neden olmaları idi. Ama La roche bu sorunu yaşamadığım nadir markalardan birisi oldu. Tabi La roche pudra sanırım kullandığım en iyi pudralardan birisi diye bilirim.Yüzüme tam oturan bir pudra oldu. Cildimde ışıl ışıl bir hava yarattı. İki üründen benden tam puan aldı.

Hiç yorum yok: