12 Şubat 2013 Salı

Son İki Günün Cilt Bakım Ürünleri ve Makyaj Alışverişi


Olay her zaman beğendiğim bir markadır. Daha önce nemlendiricisini de kullanmıştım başarılı buluyorum ben. Yani muadili olan bir çok pahalı ürün ile karşılaştırıldığında çok da bir fark yok arada. Bu sefer hiç kullanmadığım ürünlerini aldım yüz yıkama jeli, makyaj temizleme sütü ve göz kremi. Alında göz kremi değil jeli. Ben çok sevdim  şimdilik sonuçları da yarattığı his gibi başarılı olaca mı merak ediyorum. Yarattığı histen kastım göz jelinin şeffaf bildiğimiz jel kıvamında ve sürdüğünüz anda gerginlik hissi veriyor. Çektiğim videoda gösterdim zaten detaylı bir şekilde, bugün yarın youtube yüklerim videoyu.

Loreal makyaj bazı çok sevdiğim bir ürün günlük hayatımda çok abartılı makyaj yapmam yani ara sıra abartırım, yüzüme fondöten kullanmışlığım 5' i geçmez hayatım boyunca. Ama bu aralar BB kremler çok hoşuma gidiyor. Bu bazı sürdüğünüz zaman cilt daha parlat ve pürüzsüz oluyor. Tabi çok sivilceli ya da problemli bir cildiniz varsa önce tedavi olmalı yada geçmeyen bir sorunsa o zaman fondöten kullanmalısınız tabi. Benim bitmişti makyaj bazım yenisi alındı.


 Maybelline color tatto bu ara makyaj bloglarının ve youtube video çekenlerin arasında çok populer. Benim hiç aklımda olmayan, dikkatimş çekmeyen bir üründü ama çok çok duyunca artık alıp bende bir deneyeyim dedim umarım memnun kalırım.  Sonuçlarını paylaşıcam tabi.

Hiç yorum yok: