18 Ocak 2013 Cuma

Argan Yağı Aşkına


Blog takipçileri biliyor. daha önce bir kaç farklı argan yağı ürününü burada anlatmıştım. Bu seferki de saç bakımı ile ilgili. Bu ara bir çok blogda aynı marka argan yağı ürününü görüyorum. Benim ki tamamen naturel direk katkısız argan yağı. Eski usul yani. Kuru saçınıza uyguluyorsunuz ve asla yağlı bir kalıntı hissetmiyorsunuz saçınızda. Ben bu yağı alıp kullanmaya başlayalı bir aydan daha uzun bir süre oldu. Yazmak için bekledim uzun vaade de sonuç çok daha önemli. Oldukça uygun bir fiyata satılıyorlar. Sonuç bence oldukça ümit verici tabi düzenli kullanımda. Saçlarımdaki kuaför hatasından oluşan yanıkları iyi bir şekilde onardı, ben memnunum tavsiye ederim. 

4 yorum:

distopya dedi ki...

saçlarım sarı olduğu için ne kadar serum, bakım kremi vs kullanırsam kullanayım boyadan kaynaklanan yıpranmışlıklar oluyor ve çok kuruyor. bir de argan yağını deneyelim bakalım nasıl gelecek :)

Unknown dedi ki...

Düzenli kullanırsan ıyı geleceğıne eminim canım ) bır de tavsıyem eğer alabilirsen John Frida sampuan ve balsam sarı saclılar ıcın set halınde tavsıye ederım ben cok cok memnunum ))

Unknown dedi ki...

Argan yağının o kadar çok çeşiti var ki.. hangisinin gerçek olduğunu ve işe yaradığını anlamak zor gerçekten..:) Benim bildiğim argan yağının orijinalinin biraz pahalı olduğu o yüzden çok ucuz olanlara biraz temkinli yaklaşmak lazım sanırım. Sizin memnun kalmanıza sevindim. :)

Unknown dedi ki...

İşin doğrusu No Fashion No Passion ben de senin gibi düşünüyordum bu konuda güvenilir bir yerden almaya özen gösterdim ve içeriklerini okudum ve evet pahalı biraz ben de indirimi bekledim yine de çok ucuz aldım diyemem ;))