15 Aralık 2012 Cumartesi

John Frieda Şampuanım ve Şaç Kremim


 Geçen yaz ya da geçtiğimiz yaz saçlarımın başına gelenler pişmiş tavuğun başına gelmiştir ancak. Daha önce bahsetmiştim İstanbul'a geldiğimde ablamın taşınması sıcaklar ve tanıdık kuaförlere olan uzaklık yüzünden hiç tanımadığım bir kuaförün feci kurbanı olmuştum. Saçımı bir ton açtırmak isterken sapsarı olan saçlarım tabi geri dönüşü olmayacak şekilde yanmıştı. Hayatım boyunca sayılı fön çektirmiş yık çık rahatlığını sonuna kadar yaşayan biri olarak dehşet verici bir durumdu. Neysem yaptığım bir çok bakım vs neticesinde büyük oranda kendine geldi. Son 4-5 aydır John Frieda şampuanları kullanmıyorum. Ve acayip memnunum eski yumuşaklığına kavuştu. Burada yani Danimarka da yaklaşık 80 kr. Türkiyede de yaklaşım bu fiyata satıldığını duydum. Biraz pahalı ama kişisel bakımda uzun vadeli düşünüldüğünde çok da pahalı değil. Hatta bugün yine John Frieda'nın saç bakım serumunu aldım. Çok daha pahalı olan bir çok ürüne göre sonuçları çok olumlu. Nereden biliyorum saçım yanınca denemediğim ürün kalmadı çünkü.


2 yorum:

film izle dedi ki...

Teşekkürler..

Unknown dedi ki...

Rica bir faydası oldu ise ne mutlu ))