24 Aralık 2012 Pazartesi

Hafta Sonu Alışverişim

Hm boyunluklar % 50 indirim vardı ee tabi dayanamadım evde nerede ise 10 tane varken,  kendi ördüklerimi saymıyorum bile. Biri beyaz diğeri safran rengi. Bu yılın ve tabi 2013 trendleri arasında gösterilen safran rengi uzun bir zaman daha dolaplarımızı işgal edecek gibi görünüyor.
 Hafta sonu alışverişlerini çok sevmiyorum aslında Odense de çok kalabalık oluyor her yer. Çoğunluk çalıştığı için hafta sonu uzun kasa kuyrukları oluşuyor. Hele şimdi bir de noel telaşları eklenmişti. Bugün itibarı ile hediye alımları bitti artık geri verme kuyrukları başlar. Ocak sonunda rahatlarız. Hafta içi sakin okuldan ya da işten sonra plansız yapılan alışveriş benim için çok daha keyifli. Bu haftanın alışverişinden fotolar. New Yorker Bluz
Hafif yarasa kollumsu ve tabi simli, ben çok seviyorum bu tip bluzleri. Kullanımı rahat , bu ara bu tip bluzlere takmış durumdayım.
Hm ince triko, şu aralar özelikle çok işime yarıyor yuvada çocuklar ile çalışırken  hareket rahatlığı sağlıyor bana.

Rengine bayıldım görür görmez. Hm gece mavisi sırtında küçük bir yırtmacı var

Hiç yorum yok: