14 Kasım 2012 Çarşamba

Dukan Tuzlu Atıştırmalık




Bir süredir Dukan tariflerime ara vermiştim. Gerek yoğunluktan gerek istediğim gibi bir tarif bulamamaktan. Bir çok tarif var ama bazıları gerçekten çok teferruatlı ve bana uygun değil vejetaryen olduğum için çok çok seçici olmam gerekiyor. Tabi krem tartar ve süt tozunun bolca kullanıldığı tarifler olduğu için burada (Danimarka da ) bulamadım maalesef. O yüzden içinde az oranda süt tozu olan  tariflerde bir iki kaşığı süt ile geçiştiriyorum ama bazılarında 7- 10 kaşık süt tozu var ki buda zorluyor tabi. Neyse gelelim resimdeki şeker şeylere. Şeker dedim ama tuzlu bunlar                                         

Tarifi çok basit, tabi ben yine modifiye ettim damak tadıma gore


250 gram peynir (ben 100 gr. kadar peynir kullandım)

2 yumurta aki
bir cay kaşığı çörek otu
1 tatlı kaşığı mısır unu
hepsini karıştırıp kaşık yardımı ile yağlı kağıda koyup 180 - 200 derecede 30 dk kadar pişiriyorsunuz üzeri kızarıncaya kadar da diyebiliriz. Tadı çok çok güzel oldu sevdim ben, afiyet olsun.


Hiç yorum yok: