29 Eylül 2012 Cumartesi

Dukan Nutellası


Dukan diyetimde aslında çikolatan çok değişik tatlar yemeyi özledim. Ama öyle çok uzun süren ve uğraştıran tarifler ile uğraşmayı sevmiyorum. Tabi hepsinin içeriyi hemen aynı oluyor seyir döneminde. Gelelim Dukan nutellasına ben tarifi dukantarıflerim.com dan buldum ama oradaki tarif olmadı bence, çünkü içinde yarım su bardağı tatlandırıcı ve yarım bardak süt vardı. Acımsı denecek şekilde tatlı ve sulu oldu. Ben de tarifi modifiye ettim. Şöyle ki orijinal tarif de 2 yemek kaşığı diyet labne peynir, diyet kakao ve yarım bardak su bardağı tatlandırıcı ve süt vardı. Şimdi benim tarif ben  kaşık diyet labne peynirinin içine bir yemek kaşığı kakao koydum bir güzel karıştırdıktan sonra 1-2 yemek kaşığı
kadar az yağlı süt ekledim ve azar azar tatlandırıcı ekleyerek tadını verdim. Çünkü tatlandırıcı biraz fazla kaçtığı zaman acımsı bir tat bırakıyor damakta. Benim tavsiyem bu şekilde Ben birazını da buz kalıplarına koyarak çikolata yaptım. Koyu kıvamlı olunca dukan ekmeyi ile keyifle yedim. Afiyet olsun

Dukan Çikolata

Hiç yorum yok: