24 Eylül 2012 Pazartesi

Blog Yazmak...

 

Şu anda gerçekten mutlu azınlıktan olduğumu gayet rahat bir şekilde yazabilirim neden mi ? çünkü bir çok blogu takip ediyorum bazılarının takipçileri binleri aşmış bazılarının ki 10 bile geçmemiş sayfa görünümleri desen 20000 bile olmamış ama o çok takipçisi olan blog ile aynı yazıları yazıyorlar yani aynı ürünün reklamını almışlar ve denemeden çok memnun kalmışlar gibi öve öve bitiremiyorlar. o yüzden bu gece kendim ile bir kez daha gurur duydum ki gelen bu tip reklamları almadığım için ne kullanıyorsam ne düşünüyorsam iyisi ile kötüsü ile tamamen bana ait düşünce ve deneyimlerimi özgürce ve en önemlisi kimseyi kandırmadan yazabilme özgürlüğümü kimseye satmadığım için. reklam alınsın tabi bu çok güzel ve teşvik edici ama blogları sadece bu amaç ile kullanmak bana çok çok yanlış geliyor blog yazmak bir keyif işidir emek işidir emeğe saygı duymayanlar yüzünden blog okumaktan soğudum resmen. eskiden en güvenilir olan şey blogların yazdıkları idi çünkü kendi deneyimlerini yazarlardı şimdi çoğu reklamla dolu içi boş sayfalara döndü maalesef.

Hiç yorum yok: