29 Mart 2012 Perşembe

Köpük Boyalar



Biz kadınlar süsümüze görüntümüze çok düşkünüzdür ama hayat şartları biraz hızlı ve pratik olmamızı gerektiriyor. Ben saatlerimi kuaför salonlarında harcamaktan çok hoşlanmayanlardan biri olarak köpük boyalardan çok hoşlandım. Zaten kuaförde boyatılan saç benim için mutlaka eziyete dönüşüyor ya istediğim renk tutmuyor ya da saç dipleri yanıyor kaşınıyor boya esnasında, 40 dk da kafanda boyayla bekle. Neyse bir kaç seferden sonra saçımı kendim boyamaya başladım en azından kendi seçtiğim bir renk olduğu için istediğim gibi sonuç alamamamda kimseye öfkelenmiyorum:))  yıllardır saçını evde kendi boyayan biri olarak köpük boyalara bayıldım çok pratik eğlenceli ve işin güzel tarafı çok çabuk saçı boyaya biliyorsunuz 




3 farklı boyayı da denedim.Benim favorim loreal sublime mousse neden, birincisi çok hafif bir kokusu var, asla akmıyor ve eldivenle saçınıza sürdüğünüz için burada eldivenin kalitesi ve saça yayarken size maksimum kolaylık sağlaması çok önemli evet renk tamı tamına kutu üzerindekiyle aynı çıkmıyor biraz koyu ama çok çok fark yok arada ayrıca saçım çok uzun değil bir tüp boya yetti saçıma. Ama casting beni berbat etti çok ağır bir kokusu var ve boyadan sonra sacım sertleşti .Nutrisse ise en son denediğim yeni çıkmış eldivenleri berbat bir türlü boyayı saçıma yediremedim  ayrıca boya üzerindeki renkten neredeyse 2 ton daha koyu çıktı üstelik açık kahvenin üstüne yine açık kahve boyayacaktım neredeyse koyu bir kızıl oldu saçım evet çok çabuk aktı 4-5 yıkamada boya hiç kalmadı, benim gibi sürekli spor yapan ve saçını 2 günde bir yıkayan birisi için çok da kullanışlı bir boya değil neredeyse 1 haftada saçımda hic boya kalmadı.Gerçi bu duruma çok da üzülmedim zaten renk beni hayal kırıklığına uğratmıştı

Hiç yorum yok: