3 Nisan 2010 Cumartesi

İncelikler Üstüne


2-3 hafta kadar önce idi sanırım bir iş arkadaşımın kayın validesinin çok sevdiği kolyesinin kapama klipsi kırılmıştı. Bana tamir edip edemeyeceğimi sorduğunda arkadaşım tabi dedim seve seve. Bir kaç gün sonra kolyeyi yenilenmiş bir şekilde geri götürdüğümde arkadaşım bana tamir ücretini ödemek istedi. Bende kabul etmedim burada insanlar pek böyle şeylere alışık değiller nede olsa.Şaşırdılar, neyse bir kaç gün önce bir baktım ki iş arkadaşımın kayın validesi bana bu güzel çiçekleri yollamış yanına da çikolata koymuş (çok sevdiğimi nerden bilmiş acaba:)).Gerçekten çok şaşırdım ve sevindim. Bu çiçeklerin tam adını bende bilmiyorum ama burada paskalya oldugu için paskalya çiçeği olarak geçiyor adları çok güzeller. Ayrıca diğer bir özellikleri de soldukları zaman çiçeğin soğanini saklayıp gelecek yıl yeniden ekebiliyor olmanız. İşte hayat bu tip inceliklerle güzelleşiyor bence. Ben karşılık beklemeden elimden gelen bir işle karşımdaki yaşlı hanımı çok mutlu etmişim oda bana bu çiçeği yollayarak beni çok mutlu etti.

3 yorum:

biyasimadahagirdim dedi ki...

merhaba
blog değişikliği mi oldu? yazılar tanıdık geldi de:)
İzleyiciler listesinde ismine tıklanınca blog adresin çıkmıyor istersen ayarlarını kontrol et;)
Bu arada çiçekler çok güzelmiş. Nergis ve sümbül sanırım ;)

Unknown dedi ki...

slm bir yasima daha girdim hic sorma blog degisikligi oldu hatta ben bu yorumunuzu simdi gordum cok ayip biliyorum ama acemiligime ver lutfen hala tam cozemedim bu bolg ayaralri isini bir cozebilsem neler yapicam blogda ama :)))

biyasimadahagirdim dedi ki...

:)) günaydıın:D
o kadar zaman geçmiş ki maile yorum gelince şaşırdım :)